Wednesday 7 March 2012

Premium Beautiful Testimonial

Di sini saya nak kongsikan testimoni diri saya sendiri tentang kesan pemakaian PREMIUM BEAUTIFUL CORSET.....
Saya telah mendirikan rumahtangga selama 1 tahun 2 bulan. Setiap pasangan amat menginginkan cahaya mata sebagai penyeri hidup & begitu juga saya. Orang kata "Penantian itu satu penyiksaan".....cheewahh....Macam-macam saya wat tapi masih belum berjaya...orang kata belum ada rezeki...memang betul..tapi tanpa usaha...macamana nak berjaya kan?...


Detik Bersejarah Sebagai Seorang Isteri (11.12.10)

Akhirnya..saya telah membuat keputusan untuk mencuba produk yang sentiasa panas dipasaran iaitu, PREMIUM BEAUTIFUL CORSET. Alhamdulillah....berkat kesabaran dan usaha tanpa mengenal erti putus asa, akhirnya ALLAH memakbulkan doa saya. Sabar tue kan ada ganjarannya....


ALHAMDULILLAH.....POSITIVE


Dengan bantuan PREMIUM BEAUTIFUL CORSET, saya akhirnya disahkan mengandung...ALHAMDULILLAH...TQ ALLAH


Bagaimana Premium Beautiful Corset membantu?



  • Far infrared ray (F.I.R) yang berada didalam setiap urat benang Premium Beautiful membantu melancarkan peredaran darah ke seluruh badan. Next..... secara tidak langsung membantu menyuburkan dan menstabilkan hormon di dalam badan secara semulajadi. 
  • Faktor Kegemukan juga boleh menjadi salah satu sebab yang menggangu proses tuk hamil. So...pemakaian Premium Beautiful sangat membantu dalam mengurangkan  berat badan. Kerana ia berfungsi 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan.
  • Membantu menstabilkan kedudukan rahim. Rahim akan naik ke kedudukan yang sebenarnya, so... next rahim akan bersedia untuk proses kehamilan....insya'ALLAH...dengan Usaha+Doa+Tawakkal = Berjaya


So....dah terbukti kan....siapa yang berminat, boleh pm saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut...

CALL ME:

NORFADLINA MD. KHIR
012-5800 524

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. Tahniah kak ina.. Kita hanya berusaha, Allah juga yang menentukannya.. Happy dpt kongsi kebaikan premium beautiful

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...syukur sangat2....kepada yang belum cuba premium beautiful...boleh la pm sy tuk mengetahui dengan lebih lanjut yer.

      Tq gak tuk zu,..yang banyak membantu

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...